Monday, April 27, 2009

צרפתית, גרמנית העיתונאי אנדריאס Klamm פרסם ספרים חדשים בצרפת



צרפתית, גרמנית העיתונאי אנדריאס Klamm פרסם ספרים חדשים בצרפת

לונדון / פריז. 23 באפריל, 2009. ה-צרפתית גרמנית עיתונאי, אנדראס Klamm, פרסם לאחרונה שני ספרים חדשים בעיר פריז בצרפת באנגלית, צרפתית וגרמנית שפה.

הספרים הם המוקדש איימי goodman של הזוכה בפרס עיתונאי של ארצות הברית של אמריקה מכילים הרבה מידע בנושאים כמו זכויות אדם, פוליטיקה, דמוקרטיה, חופש העיתונות, הבנה בינלאומית
והחברה.

סבא של ה-צרפתית גרמנית העיתונאי אנדריאס Klamm הוא הצרפתי לשעבר קצין צבא ו-אזרח צרפתי, מר Haedi Sabaot. קצין צבא צרפת בשנת 1945 היה מוצב בתוך העיר הגרמנית Kaiserslautern. את סבא של עיתונאי חסר מאז 1945.

אנדראס Klamm הוא עובד בתור עיתונאי, שידור עיתונאי, עורך, מפיק טלוויזיה, רדיו ו מפיק סרטים המפיק מאז 1984. הוא קיבל עבור חלק שלו בטלוויזיה הייצור על טלוויזיה גרמנית ציבורי בנושא עיתונאות, הבנה בינלאומית ודמוקרטיה בשנים 1986, 1987, 1988 פרסים ומבצעים על ידי המחלקה גרמנית של מדינת פוליטיים החינוך.

מאז 1986, אנדראס Klamm הוא בניהול עורך מגזין Newsflash הבריטית, מאז 2006 הוא גם עורך את ניהול השחרור ואת שלום עכשיו! זכויות האדם עיתונאים, מדיה פרוייקט בינלאומי לזכויות אדם ומאז דצמבר 2008 הוא עורך את ניהול international חדשות מגזין המשימה MJB מיסיון חדשות (ISSN 1999-8414).

אנדראס Klamm פרסם שבעה ספרים. עוד ארבעה ספרים באנגלית וגרמנית שפה של עיתונאי או עורך יש פורסמו בגרמניה.

אנדראס Klamm הוא חבר של הפדרציה הבינלאומית של העיתונאים בבריסל ורבים אחרים לאומיים ובינלאומיים הארגון או עיתונאים ו מחברים.

הספרים של העיתונאי ו מחבר זמינים בכל חנות ספרים בצרפת, גרמניה, שוויץ ואוסטריה, והוא יכול להיות גם הורה מקוון עם חנויות ספרים כגון www.amazon.fr, www.amazon.de ועוד רבים אחרים.

אנדראס Klamm פועל כמו עיתונאי במדינות כמו ארצות הברית, בריטניה, צרפת, בלגיה, גרמניה ו טוגו.

מידע נוסף על זמינות www.andreas-klamm-books.de.be , www.andreasklamm.blogspot.com

No comments:

Post a Comment